Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Interp - pole uderzenia

Mieszany widok

  1. #1
    Przyjaciel
    Dołączył
    Tue Oct 2008
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    2,021

    Interp - pole uderzenia

    Chciałbym dzisiaj poruszyć temat tajemniczej komendy ex_interp. Pewnie nie raz słyszeliście jak admin bądź inny gracz pluje się o interp, a Ty ogłupiały patrzysz w monitor zadajac sobie pytanie "co to jest interp?". W tym temacie chcę Wam wyjaśnić co to jest!!!

    Najprościej mówiąc interp to hitboxy (ang hit - uderzać box - pole), czyli tłumacząc na polski pole uderzenia, czyli w CS-ie miejsca na modelu przeciwnika w które strzelasz aby zranić bądź zabić. Każdy model (tt i ct) podzielony jest na hitboxy o różnych wartościach, znaczy to że strzelając w nogę bądź rękę zabierzesz mniej hp niż strzałem w głowę.

    Przejdźmy do setna sprawy, otóż hitboxy wcale nie muszą ściśle przylegać do modelu przeciwnika, mogą zajmować dużo większą przestrzeń, co skutkuje tym że strzelając obok głowy i tak trafiasz heada, tak właśnie gra się na fabrycznie ustawionym interpie (wartość 0.1). Podsumowując im wyższy interp tym większe pole uderzenia. Zalecane ustawienia interpa to wartości od 0.01 do 0.03 ( na takich interpach gra się we wszystkich dobrych ligach i turniejach).

    Przejście na niski interp na początku może wydawać się trudne, lecz po kilku dniach można się przyzwyczaić, a z czasem zauważysz także że strzelasz dużo celniej niż wcześniej.

    ex_interp - Określa co ile czasu (ms) odświeżane są informacje o aktualnym położeniu modeli. Przykładowo: 0.1 = 100ms, 0.01 = 10 ms.

    Nie legalny i legalny interp w ligach :

    Legalnym interpem na ligach ESL jest interp 0.01 , natomiast w ligach tych samych , czyli : ESL,HlC etc... interp 0.1 nie jest interpmem legalnym , tak więc lepiej uważać !
    "Musimy pamiętać ,że po nocy słońce na nowo wschodzi"
    [img]http/img22.imageshack.us/img22/403dill1.jpg[/img]

  2. #2
    Przyjaciel
    Dołączył
    Fri Dec 2007
    Przegląda
    redtube.com
    Posty
    1,414
    Cytat Zamieszczone przez diLL
    egalnym interpem na ligach ESL jest interp 0.01 , natomiast w ligach tych samych , czyli : ESL,HlC etc...
    Różnie albo od 0.01 do 0.03 albo od 0.01 do 0.05 to zależy od ligi.
    Cytat Zamieszczone przez diLL
    Przejście na niski interp na początku może wydawać się trudne, lecz po kilku dniach można się przyzwyczaić, a z czasem zauważysz także że strzelasz dużo celniej niż wcześniej.
    Interp działa w niekorzyść w dwie strony dla Ciebie i dla gostka którego uderzasz. Lecz dla Ciebie ta nie korzyść może się zmienić na korzyść ...

  3. #3
    Przyjaciel
    Dołączył
    Tue Oct 2008
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    2,021
    Dzięki tombcio za z precyzowanie mojej wypowiedzi - tak myślałem ,że czegoś zapomniałem dopisać
    "Musimy pamiętać ,że po nocy słońce na nowo wschodzi"
    [img]http/img22.imageshack.us/img22/403dill1.jpg[/img]

  4. #4
    Przyjaciel
    Dołączył
    Sun Mar 2007
    Przegląda
    Szczytna
    Wiek
    31
    Posty
    1,795
    Cytat Zamieszczone przez tombcio
    Cytat Zamieszczone przez diLL
    egalnym interpem na ligach ESL jest interp 0.01 , natomiast w ligach tych samych , czyli : ESL,HlC etc...
    Różnie albo od 0.01 do 0.03 albo od 0.01 do 0.05 to zależy od ligi.
    Cytat Zamieszczone przez diLL
    Przejście na niski interp na początku może wydawać się trudne, lecz po kilku dniach można się przyzwyczaić, a z czasem zauważysz także że strzelasz dużo celniej niż wcześniej.
    Interp działa w niekorzyść w dwie strony dla Ciebie i dla gostka którego uderzasz. Lecz dla Ciebie ta nie korzyść może się zmienić na korzyść ...
    Tak, dokładnie, ja miałem taki przypadek, że grałem z kolesiem na mapie ak-47_map i jak go tylko zobaczyłem, to strzelałem obok niego tak na oko i on dostawał banie, albo na awp_circular awp ladder, strzeliłem kolesiowi w klate/bruch, a on dostał w głowe. Natomiast te hitboxy nie zależą jeszcze od samego interpa, lecz od rate, pingu i oczywiście serwera. Wiadomo, że na serwerze ffa nie wchodzi ~40% głów, a na cw nie wchodzi ~10% głów. Tak samo od gry na internecie i na lanie, na lanie jest inny recoil, niż na internecie, w zależności od serwera oczywiście i hitboxy są wyraźniejsze, strzelasz w glowe to jest glowa
    `FRISTAJLO__- // To nie śpiew, to rap...
    [img]http/www.speedtest.net/result/894805203.png[/img]

Podobne wątki

  1. Uwaga na pole magnetyczne w Białymstoku!
    Przez BeneNati w dziale Humor
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-05-2010, 15:43
  2. Interp
    Przez Rh+ w dziale Problemy z CS 1.6
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-01-2010, 11:01
  3. interp
    Przez SpideR w dziale Problemy z CS 1.6
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-03-2009, 18:01
  4. Interp
    Przez v0js` w dziale Problemy z CS 1.6
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-02-2009, 22:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •