Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Bariery anty-rasz

  1. #1
    Member
    Dołączył
    Fri Jun 2009
    Przegląda
    Legionowo
    Posty
    60

    Bariery anty-rasz

    Witam

    Proponuje wgrać, wstawić czy co sie z tym robi bariery wyznaczające granice raszu.
    1. Nie bedzie problemów że ktoś znowu zraszował, a może on gra pierwszy raz i o tym nie wiedział, ale i tak dostanie bana.
    2. Z pewnością ulży choć troche pracy adminom. A ułatwi grę graczom gdy nie ma admina.
    3. Uniknie się problemów wynikających z tego że na jednym serwerze granica raszu jest prze poczekalni, a w innym tuż przy pochylni, i nie wiadomo dokąd można przejść by nie wyłapać zaraz bana. (Fakt- są na stronie pokazane granice raszu, ale zamiast siedziać w necie i powoli przyswajać gdzie te granice są, można je uwydatnić by były widoczne podczas gry).
    4. Wersji barier jest kilka; są takie gdzie dostajesz slapa, zabieraja hp, lub poprostu blokują wraz z komendą, że nie można przejść, ale ze względu że jest to Mod Warki, to chyba najodpowiedniejsze były by takie przez które można przejść ale po ich przekroczeniu nie można strzelać dopóki nie minie czas (tutaj ta 1min po której dopiero można bylo raszować). Co prawda ta wersja ma też swoje błędy, bo można przejść za bariere wyczekać tą 1 min i odrazu po odblokowaniu broni pakować wrogom w plecy.
    Lecz temu też mozna zaradzic wydłuzając czas czekania, dają drużynie która ma na danej mapie misje do wykonania, wiecej czasu na zaatakowanie bez obaw, że zaraz dostaną od tyłu.

    Chodzi głównie o to by umożliwić i nie ograniczać zawodników do stosowania ciągle tych samych zagrywek, chodzenia tymi samymi drogami, czy zaraz zawracania sie przez respa i begiem na 2 bs, gdy moznaby poprostu przejść na drugą stronę.

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    Sat Sep 2008
    Przegląda
    Jaworzno
    Posty
    632
    jedno nie - kret nie będzie działał.

  3. #3
    Przyjaciel
    Dołączył
    Thu Oct 2008
    Przegląda
    Black list
    Posty
    819
    Dokładnie... bariery rasz są bardzo fajne i cacy ale na war3moda się nie nadają.
    [img]http/i39.tinypic.com/4t54b5.png[/img]

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    Sun May 2009
    Przegląda
    Janikowo
    Posty
    183
    jest to Mod Warki, to chyba najodpowiedniejsze były by takie przez które można przejść ale po ich przekroczeniu nie można strzelać dopóki nie minie czas
    To bez sensu, już lepiej jakby wogole nie mogli przechodzic. Po za tym jest na servie kret.. No chyba że jest taka opcja żeby kret mógł sie odradzac na respie przeciwników
    [img]http/i41.tinypic.com/acuanq.gif[/img]

    Wracam do gry po miesiącu przerwy

  5. #5
    Przyjaciel
    Dołączył
    Sun Dec 2008
    Przegląda
    QAJ
    Posty
    420
    Wtedy byłby praktycznie niewykrywalny, bo np. ja poznaje kreta po tym że pojawia się ciut później. To byłoby bez sensu bo by przeczekał i od tylca wszystkich bach bach :P

    Ale CSa wymyślili, a nie umią wymyślić takiego bajeru żeby na kreta nie działały linie raszu? Aż dziw ;p
    [center:26d6826909]
    [img]http/i50.tinypic.com/2wnv5g6.jpgp[/img][/center:26d6826909]

  6. #6
    Przyjaciel
    Dołączył
    Fri Dec 2007
    Przegląda
    redtube.com
    Posty
    1,414
    Zrób tak żeby były tylko te linie pokazujące strefy ale nic one nie robiły, wtedy będzie lepiej dla każdego...
    Można też przed strefami dać takie banerki STREFA RASZU

  7. #7
    Senior Member
    Dołączył
    Sun May 2009
    Przegląda
    Janikowo
    Posty
    183
    tombcio, dobry pomysł. I niech każdy admin sobie zrobi bind "say @@ Po przekroczeniu strefy raszu rozdawane będą bany"
    [img]http/i41.tinypic.com/acuanq.gif[/img]

    Wracam do gry po miesiącu przerwy

  8. #8
    Przyjaciel
    Dołączył
    Thu Nov 2008
    Posty
    678
    Po prostu same "laserki"... Czy wy myślicie? Jak będzie pisało "Granica Ras/hu" i będą lasery to chyba nikt nie jest na tyle idiotą żeby dalej pójść? =/

    @edit
    Nie zauważyłem postu tombcia, sorry =P

  9. #9
    Senior Member
    Dołączył
    Tue Mar 2009
    Przegląda
    Legionowo
    Posty
    149
    Plus 1 Opcja:

    * Jeśli ktoś przekroczy te laserki lub co innego może wyświetlać się info:

    "Nick" przekroczył granice raszu.
    [img]http/i32.tinypic.com/4jxgfm.jpg[/img]

  10. #10
    Member
    Dołączył
    Fri Jun 2009
    Przegląda
    Legionowo
    Posty
    60
    tylko co wtedy było by z kretem. ogólnie dobry pomysł, ale to by wygladało tak, że zaczynasz grę i ci sie na srodku wyświetla... xxx przekroczył granice raszu... chyba ze dało by sie wyznaczyc by granice przebiegały po raz drugi przy 2 respie. (np nuke.- bareiry były by na dworze, przy poczekalni, ogólnie rzecz biorą tak jak byc powinny. a do tego tak jak jest ten samochod przy respie TT to byłaby granice zamykająca teren tam gdzie pojawiałby sie napis o przekroczeniu granicy. To by dawało szanse kretowi rozegranie na starcie bez tego ze zaraz go te lasery wykryja. z tym ze miałby on określony zakres ruchu, ale i tak przeważnie kret sie spala na wstępie, bo rzuczi HE, lub ktoś go rozpozna...
    Idę za nimi, bo oni idą za mną.
    Wiesz jak się to nazywa?
    To Lojalność!

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •