[center:ddcda0df05]Jak stworzyæ swój w³asny celownik do awp i scout'a[/center:ddcda0df05]

Potrzebne bêd±:
- modele do awp i scout'a
- Half Life Model Viewer
- Paint lub inny program graficzny

1. W³±czamy program Half Life Model Viewer i otwieramy w nim plik v_awp lub v_scout który pobrali¶my.
2. Klikamy na 'Textures'.
3. Z listy wybieramy 'viseur.bmp'.
4. Minimalizujemy Half Life Model Viewer i uruchamiamy Painta lub inny program graficzny.
5. Ustawiamy szeroko¶c i wysoko¶c na 128*128 pikseli
6. T³o musi byc pomalowane na czarno.
7. Rysujemy na ¶rodku swój celownik.
8. Zapisujemy go w formacie: Mapa bitowa 256-kolorowa (*.bmp;*.dib)
9. Wchodzimy w zminimalizowany Half Life Model Viewer
10. Klikamy na 'Import Texture'
11. Wybieramy zapisany wcze¶niej celownik
12. Klikamy na File/Save Model As...
13. Zapisujemy go w folderze X:\Counter-Strike\cstrike lub cstrike_polish\models