[center:108516e869]1. Zacznijmy od spraw technicznych.[/center:108516e869]

Ultimate - Umiejętność dodatkowa każdej z ras (teleporty, ogień pioruny itd.) Wpisujecie w konsoli bind "klawisz" "ultimate" i już teraz w czasie gry wciskacie ten właśnie klawisz i wszystko pięknie np. się teleportujecie (zamiast klawisz wpisujecie np. v czy x tak żeby było łatwo go sięgnąć).

Ability - Dotyczy umiejętności Shadow Hunter'a "Serpent Ward", potocznie zwanymi wężami.

Shopmenu to sklep, który opiszę niżej, ale w skrócie kupicie tam w każdym momencie trwania gry jakieś fajne zestawy

bind klawisz shopmenu (sklepik pierwszy) zamiast klawisza literka lub cyferka
bind klawisz shopmenu2 (sklepik drugi)

W czasie gry można posiadać tylko jeden artefakt z danego shopmenu.
Czyli jeden z shopmenu i jeden z shopmenu2.

[center:108516e869]2. RASY:[/center:108516e869]

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconundead.gif[/img]
NIEUMARLI
1. Wampiryczna Aura: dostajesz życie za zadane przeciwnikowi obrażenia (15,30 lub 45%) zależy od levelu
2. Aura Szybkości: Szybciej się poruszasz
3. Lewitacja: Dużżooo wyżej skaczesz.
4. Ultimate: Bomba samobójcza. Gdy giniesz wybuchasz, gdy wciśniesz dwa razy zbindowany ultimata też wybuchasz ( pierwsze aktywuje drugi wybucha )

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconhuman.gif[/img]
LUDZIE
1. Niewidzialność: Im wyższy level tym mniej cię widać
2. Aura życia: Dostajesz więcej HP 120, 140 lub 160
3. Ogłuszanie: Jak trafisz przeciwnika masz 15, 30 lub 45 % szans na unieruchomienie 1 sekundowe wroga
4. Ultimate: Teleportuje w miejsce, w które wycelujesz celownikiem

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconorc.gif[/img]
ORKOWIE
1. Krytyczne Uderzenie: 15% szans na zadanie 2, 3 lub 4 razy większych obrażeń niż normalnie
2. Krytyczny granat: Zawsze zadasz obrażenia większe o 2, 4 lub uwaga 6 !! ! razy większe
3. Reinkarnacja ekwipunku: Gdy zginiesz masz 33, 67 lub 100% szansy na rozpoczęcie następnej rundy z ekwipunkiem, z którym zginąłeś.
4. Ultimate: Błyskawica przeskakuje od przeciwnika do przeciwnika znajdującego się w pobliżu ( celujesz celownikiem ) każdego rani, każdego kolejnego o 2/3 mniej

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconelve.gif[/img]
NOCNY ELF
1. Uniki: 10, 20 lub 30% szans na uniknięcie obrażeń
2. Aura cierni: 10, 20 lub 30% obrażeń, które ci zadano otrzymuje twój przeciwnik.
3. Aura celności: Zadajesz 15, 30 lub 45% więcej obrażeń
4. Ultimate: Wiążące korzenie oplatasz przeciwnika na 10 sekund

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconmage.gif[/img]
KRWAWY MAG
1. Feniks: Masz 33, 67 lub 100% szans na ożywienie pierwszego, który zginie z twojej drużyny.
2. Odpędzanie: Masz 7, 13 lub 20% szans na slapy wroga przy trafieniach
3. Kradzież Pieniążków: 2, 4, 8 % szans na kradzież Kasy wroga
4. Ultimate: Podpalający płomyk

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconshadow.gif[/img]
MYŚLIWY CIENIA
1. Fale Uzdrowienia: 2,4 lub 6% szansy na regeneracje dla ciebie i twojej drużyny ( w pobliżu ciebie ) 1 HP
2. Urok: 5, 10, 15% szansy, że twój przeciwnik trafiony zmieni się w GOOMBE ( to taka duża głowa cos jak głowa Micky Mouse, ale inna) widać go z kilometra
UWAGA: potrzeba na to dodatkowego binda: bind klawisz ability
3. Pilnujący Wąż: Możesz postawić od 1 do 3 płomieni raniących wrogów, gdy przebiegają lub idą przez nie
4. Ultimate: VooDoo Zła jesteś przez 2 sekundy nieśmiertelny

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconwarden.gif[/img]
WARTOWNIK
1. Kret: Masz 5, 10, 15% szansy na rozpoczęcie rundy na respie wroga w stroju wroga
2. Mruganie ( nie oczkami ): Masz 33, 67, 100% szans ze ULTIMATE wroga nic ci nie zrobi
3. Strajk Cieni: Masz 15, 30, 45% szans na zadanie dodatkowych obrażeń przy każdym trafieniu wroga
4. Ultimate: Zemsta, gdy zginiesz odradzasz się z połową HP oraz ekwipunkiem

[img]http/www.falcon_pl.republika.pl/csportal/falconcrypt.gif[/img]
PAN KRYPTY
1. Kłująca aura: Kłuje nieprzyjaciela
2. Mocny Pancerz: Masz 10, 15, 20% szansy na kradzież pancerza wroga przy każdym trafieniu
3. Padlina Chrząszczy: Masz 25, 45 lub 65% szans na atak twoich chrząszczy wroga
4. Rój Szarańczy: Zielona szarańcza atakuje przeciwnika

[center:108516e869]3. SKLEPY:
[/center:108516e869]

Shopmenu
1. Rękawice reinkarnacji, ( 1500) gdy zginiesz rozpoczynasz następną rundę z ekwipunkiem z przed zginięcia
2. Buty szybkości ( 1500) Proste, szybciej biegasz
3. Pazury ataku ( 1000 )dodatkowe 6 dmg przy każdym ataku
4. Płaszcz Cieni ( 800 ) Nie widać cię tak samo jak ludzi na 2 levelu
5. Maska śmierci ( 2500 ) Trafiasz przeciwnika i masz więcej HP
6. Naszyjnik odporności: ( 1100) Ultimata wroga cię nie rusza
7. Strzały zimna ( 2000 ) Wróg przy trafieniu jest wolniejszy
8. Miksturka zdrówka ( 1000 ) Dodaje ci 30 HP
9. Doświadczenie ( 4000 ): Kupujesz sobie doswiadcznie

Shopmenu2
1. Przywrócenie ( 5000 ) Gdy zginiesz natychmiast odradzasz się na respie jak nowy ( broń itd. )
2. Antykret ( 1500 ) Chroni przed Kretami
3. Hełm doskonałości ( 2000 ) A jednak hedy ci nie groźne broni twoją głowę przed nimi
4. Amulet kota ( 2000 ) Nie słychać jak biegasz i chodzisz po drabinach
5. Laska Iluzji ( 1500 ) tworzy twojego klona
6. Rękawice ognia, ( 1750 ) Co 10 sekund masz nowego HE w ekwipunku
7. Pierścień regeneracji ( 1000 ) Można kupić 5, dodaje, co 2 sek 1 hp
8. Kameleon ( 8000 ) Biegasz w ciuszkach wroga, niestety twoi często ci nie ufają i kill
9. Kret ( MOLE ) ( 16000 ) Pojawiasz się na starcie w respie wroga, do tego wyglądasz jak wróg.


// Obrazki dodane według uznania Falcona