1. Mapy de_ : Celem terrorystów jest po³o¿enie bomby na jednym z bs-ów. Zazwyczaj na mapie s± 2 bs-y, jednak zdarzaj± siê mapy o 1 BS-e. CT ma za zadanie nie dopu¶ciæ do po³o¿enia przez terrorystów paki, a je¿eli ju¿ im siê to uda, CT ma za zadanie rozbrojenie bomby. Mapy de_ s± zazwyczaj do¶æ du¿e, i rozbudowane.

2. Mapy as_ - W dru¿ynie C jest 1 "VIP" wyposa¿ony tylko w USP oraz kamizelkê. Dru¿yna CT ma za zadanie bezpieczne doprowadzenie VIP-a do bezpiecznego miejsca (zazwyczaj jaki¶ ¶rodek transportu np. helikopter), gdy ju¿ doprowadz± go do tego miejsca, wygrywaj± rundê. Terrory¶ci za¶ maj± za zadanie nie dopuszczenie do ucieczki VIP-a. Mapy zazwyczaj bardzo skomplikowane, ale ca³kiem ciekawe,chocia¿ niestety s± dosyæ rzadko grane.


3. Mapy cs_ - Tu stykamy siê z zak³adnikami, a nie "pak±". Zadaniem dru¿yny CT jest odbicie zak³adników, przetrzymywanych przez terrorystów. Terrory¶ci za¶, jak idzie siê domy¶liæ, nie mog± dopu¶ciæ do odbicia zak³adników, u¿ywaj±c dostêpnych ¶rodków. Co ciekawe, gdy terrorysta zabije zak³adnika, traci cenne $, jednak w przypadku CT jest tak samo. Mapy podobne budow± do de_.


4. Mapy aim_ - S± to ma³e mapy, zazwyczaj polegaj±ce na kilku porozrzucanych skrzynkach dla utrudnienia. S± bardzo ma³e, ale zazwyczaj mi³e dla oka. Ich celem g³ównie jest poprawienie skilla, jak i dobra zabawa. Cel - zabiæ przeciwnika !

5. Mapy awp_ - Mapy, moim zdaniem dosyæ podobne do map typu aim_, tyle ¿e jedyn± broni± jest AWP (zazwyczaj). S³u¿± podobnie jak aim_ do podwy¿szenia umiejêtno¶ci, tyle ¿e strzelania z AWP.


6. Mapy kz_ - Mapy, na których uczymy siê skakaæ! Mo¿na na nich poæwiczyæ longjumpa, wspinanie siê, jak i nauczyæ siê wielu ciekawych "tricków". Mo¿na pochwaliæ siê swoimi umiejêtno¶ciami, jak i podpatrzyæ co¶ u innych graczy. Mapy ca³kiem dopieszczone w szczegó³ach.

7. Mapy fy_, fm_ - Cel - zabiæ przeciwnika dostêpnymi ¶rodkami (a jest ich nie ma³o). Mapy dosyæ proste w budowie, zazwyczaj niewielkich rozmiarów. Broñ zazwyczaj porozrzucana jest na respach, w centralnych punktach czêsto s± granaty czy kamizelki. Mapy, na których mo¿na siê odstresowaæ, wy¿yæ. Dobrze dopracowane, jednak nie najbardziej rozbudowane.

8. Mapy surf_ - Celem mapy jest "dojechanie do koñca toru", nie daj±c siê przy tym zabiæ przeciwnikowi. Gdy wypadniemy z trasy, automatycznie giniemy. Mapy rozbudowane, jednak pod wzglêdem graficznym nie s± rewelacyjne. Twórcy bardziej skupiaj± siê na oryginalno¶ci swojego toru, jego trudno¶ci.

9. Mapy dm_ - Mapy niewielkie, zazwyczaj repy s± porozrzucane po mapie bez wiêkszego ³adu. Na mapach kupowanie jest zazwyczaj zablokowane, czêsto te mapy nakierowane s± na konkretn± broñ (M4 czy AK). Mapy ogólnie wygl±daj± dosyæ dobrze, gra siê na nich ca³kiem mi³o. Mamy na serwerowni nawet CoD Mod dm

10. Mapy gg_ - Ma³e mapy, na których prowadzona jest bardzo szybka rozgrywka. Dopieszczone graficznie, naprawdê ciesz± oko. Respy zazwyczaj porozrzucane po mapie, jednak niekiedy w przeciwleg³ych czê¶ciach.


11. Mapy zm_ - czyli zombie mod. Celem jest "przetrwanie". Na pocz±tku rundy jeden gracz staje siê zombie, a reszta musi unikn±æ zara¿enia "wirusem". Je¿eli do koñca rundy prze¿yj± gracze z CT, to wygrywaj± rundê. Je¿eli Wszyscy gracze zostan± zara¿eni, wygrywa TT. Mapy dopracowane i naprawdê du¿e, czêsto przerobione mapy de_ czy cs_.

¬ród³o: cs.maxskills.pl