Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Opis klas i perków cod moda

Widok wątkowy

  1. #1
    Moderator
    Awatar Vader
    Dołączył
    Mon Dec 2007
    Przegląda
    Kłaj
    Wiek
    26
    Posty
    425

    Opis klas i perków cod moda

    Witam chciałem wam przedstawić klasy i perki naszego nowego serwera, macie tu wszytko opisane
    KLASY:
    Snajper:
    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 20
    Wytrzymałość: 20
    Kondycja: 25
    Bronie:AWP, deagle
    Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

    Komandos:
    Inteligencja: 5
    Zdrowie: 40
    Wytrzymałość: 0
    Kondycja: 60
    Bronie:deage
    Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

    Strzelec Wyborowy:
    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 10
    Wytrzymałość: 20
    Kondycja: -38
    Bronie:m4a1, ak47
    Dodatkowy opis: Brak.

    Obrońca
    Inteligencja: 25
    Zdrowie: 30
    Wytrzymałość: 0
    Kondycja: -30
    Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
    Dodatkowy opis: Widzi miny.

    Medyk
    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 20
    Wytrzymałość: 20
    Kondycja: 15
    Bronie:sg552
    Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.

    Wsparcie Ogniowe
    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 0
    Wytrzymałość: 10
    Kondycja: 0
    Bronie:mp5navy
    Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.

    Saper
    Inteligencja: 10
    Zdrowie: 0
    Wytrzymałość: 10
    Kondycja: 5
    Bronie90
    Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.

    Rusher
    Inteligencja: 10
    Zdrowie: 0
    Wytrzymałość: 0
    Kondycja: 55
    Bronie:m3
    Dodatkowy opis: Brak.

    Lekki zolnierz
    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 15
    Wytrzymałość: 10
    Kondycja: 9
    Bronie: gali
    Dodatkowy opis: brak

    Stopper
    Statystyki
    Inteligencja 0
    Zdrowie 30
    Wytrzymałość 15
    Kondycja -10
    Dostaje XM1014 oraz USP
    1/10 szansy na natychmiastowe zabicie z XM1014

    Szpieg
    Statystyki
    inteligencja 0
    Zdrowie 20
    Wytrzymałość 0
    Kondycja 40
    Dostaje Deagle'a oraz HE Grenade
    Wygląda jak przeciwnik
    1/4 szansy na odrodzenie się na respawn'ie wroga

    Terrorysta
    Statystyki
    Inteligencja 0
    Zdrowie 30
    Wytrzymałość -15
    Kondycja 10
    AK-47, USP, HE Grenade oraz 2 Flashbangi
    5% więcej obrażeń z AK-47

    Klasa: Longer
    Inteligencja: 1
    Zdrowie: 15
    Wytrzymałość: 27
    Kondycja: 25
    Bronie: ak47
    Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy

    Klasa: Telegrafista
    Inteligencja: 10
    Zdrowie: 10
    Wytrzymałość: 0
    Kondycja: 0
    Bronie: ak47
    Dodatkowy opis: Widzi wroga na radarze

    Lekki zolnierz

    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 15
    Wytrzymałość: 10
    Kondycja: 9
    Bronie: gali
    Dodatkowy opis: brak

    Grenadier
    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 25
    Wytrzymałość: 30
    Kondycja: -30
    Opis: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią

    Inteligencja: 0
    Zdrowie: 30
    Wytrzymałość: 20
    Kondycja: 38
    Bronie: famas
    Dodatkowy opis: Ma podwujny skok, 20hp oraz pełen magazynek za kazde zabojstwo

    KLASY PREMIUM
    Nazwa: Worm (Premium)
    Opis: Posiada Deagle, AK, M4, wszystkie granaty, natychmiastowe zabicie z noża oraz brak rozrzutu.

    Nazwa: Terminator (Premium)
    Opis: Posiada Famasa, AWP, HE, 3 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP.

    Nazwa: Profesjonalny lekarz (Premium)
    Opis: Posiada Deagle oraz MP5, 4 apteczki i podwójny skok.

    Nazwa: Profesjonalny Strzelec (Premium)
    Opis: Posiada Deagle, AK, podwójny skok i 4 rakiety.

    Nazwa: Phantom (Premium)
    Opis: Posiada AK i dodatkowe 25 procent obrażeń z AK.

    Nazwa: General (Premium)
    Opis: Posiada M4 i wszystkie granaty, dodatkowo wybucha po śmierci zadając 90(+intelgencja) obrażeń.


    PERKI


    -Adrenalina: Za każdego fraga dostajesz 50hp.

    -Apteczka: Raz na rundę możesz się uleczyć.

    -Autodestrukcja: Natychmiastowa smierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.

    -AWP Snajper: Natychmiastowe zabicie z AWP.

    -Buty komandosa: Dostajesz 60 kondycji.

    -Buty Snajpera: Dostajesz 25 kondycji.

    -Buty szturmowego: Nie słychać twoich kroków.

    -Eliminator rozrzutu: Całkowicie wyłącza rozrzut broni.

    -Fart Strzelca: Masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18.

    -Kamizelka NASA: Dostajesz 30 wytrzymałości.

    -kamuflaż: Twoja widoczność spada do 50-100.

    -Maksymalne skupienie: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia.

    -Moduł Odrzutowy: Wyrzuca cie z siłą 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy.

    -Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci.

    -Naboje Kapitana: Zadajesz 40% obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia.

    -Naboje Ninjy: Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30% zadanych obrażeń.

    -Naboje Pułkownika: Zadajesz 1-(+inta) obrażeń więcej.

    -Nano Kamizelka: Jesteś odporny na wszystkie umiejętności oraz perki. Trudna do zdobycia.

    -Notatki Kapitana: Odbijasz 1-5 pocisków na runde.

    -Notatki Ninji: Możesz wykonać skok w powietrzu.

    -Notatki Sapera: Masz 2 miny co runde.

    -Nóż komandosa: Natychmiastowe zabicie z noża.

    -Ogranicznik rozrzutu: Zmniejsza rozrzut broni.

    -Pancerz Neomexowy: Masz 1/4-7 szans na odbicie pocisku.

    -Platynowe Naboje: Zadajesz 25-31 obrażeń więcej.

    -Podręcznik Szpiega: Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga.

    -Podwójna Kamizelka: Dostajesz 21-25 wytrzymałości.

    -Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości.

    -Rozbłysk: Użyj, aby oślepić wrogów w promieniu 250(+inteligencja).

    -Tajemnica Admirała: Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełny magazynek.

    -Tajemnica Generała: Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE.

    -Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga.

    -Tarcza SWAT: Jesteś odporny na miny, rakiety oraz dynamit.

    -Tytanowe Naboje: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej.

    -Weteran Noża: Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrażeń nożem.

    -Wykrywacz metali: Widzisz miny.

    -Wyposażenie Wsparcia: Masz 2 rakiety co runde.

    -Wyszkolenie Sanitarne: Co 5 sekund dostajesz 10 HP.

    -Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.

    -Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości.

    -Zaskoczenie Wroga: Atakując wroga od tyłu zadajesz podwójne obrażenia.

    -Zwinne Palce: Natychmiastowe przeładowanie broni.

    -bezlik ammo: Masz nieskonczoność amunicji.

    -Księga Expa: Za każdego fraga dostajesz dodatkowe 15 doświadczenia.

    -Palace rekawiczki:Co 15 sekund dostajesz granat wybuchowy.

    -teleport: Użyj, aby przenieść się w miejsce wskazane celownikiem.

    -Wyrzuceniebroni:Masz 1/5 szans na wyrzucenie broni przeciwnika.


    Inteligencja - Odpowiada za DMG z rakiet, leczenie się apteczkami lub (w przypadku Rushera i Snajpera) dodaje dmg z AWP lub M3 i w przypadku Sapera miny.
    Siła - Wzrasta nasze życie [1 pkt umiejętności = +1 do HP].
    Wytrzymałość - Im więcej mamy wytrzymałości, tym mniej przeciwnicy zadają nam obrażeń.
    Kondycja - Odpowiada za szybkość naszej klasy.


    /reset - resetuje statystyki
    /statystyki - wyświetla statystyki
    /klasa - uruchamia menu wyboru klas
    /klasy -pokazuje co dana klasa robi
    /drop - wyrzuca perk
    /perki - pokazuje liste perków i co dany perk robi
    /perk - pokazuje opis twojego perku
    Ostatnio edytowane przez Vader ; 02-09-2012 o 14:37
    [IMG]http/www.forum.cs-portal.net/signaturepics/sigpic1449_1.gif[/IMG]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •