Najwidoczniej usunąłeś jakiś składnik, bez którego CS nie działa. Odinstaluj i zainstaluj grę od nowa. Sprawdź w właściwościach czy twój config.cfg nie ma zaznaczonej opcji "Tylko do odczytu". Jeżeli ma, to odznaczMożesz spróbować wyłączyć antywirusa i zaporę systemową
. Ale jeżeli błąd będzie dalej wyskakiwać włącz je. Jeżeli to wina Visty to uruchom tryb zgodności i jak Cie zapyta na jakim systemie wcześniej program poprawnie działał zaznacz XP. Zaktualizuj sterowniki karty graficznej to w większości przypadków pomaga.
Jak zrobisz to o co Cie prosiłem daj znać.
Pozdrawiam




Możesz spróbować wyłączyć antywirusa i zaporę systemową
/www.forum.cs-portal.net/image.php?type=sigpic&userid=8648&dateline=1290104 445[/img]
Odpowiedz z cytatem