Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Zaawansowane skrypty do Counter Strike

  1. #1
    Przyjaciel
    Dołączył
    Tue Jul 2007
    Przegląda
    że znowu ?
    Posty
    1,922

    Zaawansowane skrypty do Counter Strike

    Witam wszystkich, ponieważ widzę niektóre poradniki z jakimiś skryptami, postanowiłem założyć poradnik zawierający prawie je wszystkie ; )

    1. Zwiększanie, zmniejszanie głośności dwoma klawiszami:

    Kod:
    alias "vol0" "volume 0.0; developer 1; echo -[ volume 0% ]-; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
    alias "vol1" "volume 1.0; developer 1; echo -[ volume 10% ]-; developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
    alias "vol2" "volume 2.0; developer 1; echo -[ volume 20% ]-; developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
    alias "vol3" "volume 3.0; developer 1; echo -[ volume 30% ]-; developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
    alias "vol4" "volume 4.0; developer 1; echo -[ volume 40% ]-; developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
    alias "vol5" "volume 5.0; developer 1; echo -[ volume 50% ]-; developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
    alias "vol6" "volume 6.0; developer 1; echo -[ volume 60% ]-; developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
    alias "vol7" "volume 7.0; developer 1; echo -[ volume 70% ]-; developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
    alias "vol8" "volume 8.0; developer 1; echo -[ volume 80% ]-; developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
    alias "vol9" "volume 9.0; developer 1; echo -[ volume 90% ]-; developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
    alias "vol10" "volume 10.0; developer 1; echo -[ volume 100% ]-; developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol9"
    alias "volmax" "developer 1; echo Volume MAX ; developer 0"
    
    alias "volup" "vol2"
    alias "voldown" "vol0"
    alias "mute" "vol0"
    
    bind "KLAWISZ" "volup"
    bind "KLAWISZ 2" "voldown"
    Opis: Naciskajac KLAWISZ zwiekszamy volume, naciskajac KLAWISZ2 zmniejszamy volume.


    2. Zmiana widoku ręki z lewej na prawą jednym klawiszem:


    Kod:
    alias prawa "cl_righthand 1; bind F5 lewa"
    alias lewa "cl_righthand 0; bind F5 prawa"
    bind "F5" "prawa"
    3. Zmiana koloru celownika przy strzale:

    Kod:
    alias +kolor "+attack; wait; adjust_crosshair"
    alias -kolor "-attack; wait; adjust_crosshair"
    
    bind "MOUSE1" "+kolor"
    4. Informacja do drużyny przy podkladaniu bomby (C-4):

    Kod:
    alias +c4 "weapon_c4; +duck; +attack; coverme; say_team Cover me I'm planting the bomb"
    alias -c4 "-duck; -attack"
    
    bind "KLAWISZ" "+c4"
    5. Informacja do drużyny przy rozbrajaniu bomby (C-4):

    Kod:
    alias +def "+use; coverme; say_team Cover me I'm defusing the bomb"
    alias -def "-use"
    bind "KLAWISZ" "+def"
    6. Ciche chodzenie bez trzymania klawisza:

    Kod:
    alias "walkON" "+speed;bind capslock walkOFF"
    alias "walkOFF" "-speed;bind capslock walkON"
    bind "CAPSLOCK" "walkON"
    7. Infromacja do drużyny o przeładowaniu:

    Kod:
    alias reload "+reload; say_team Reloading"
    
    bind "r" "reload"
    8. Zrobienie screena z gry bez napisów, radaru itp.:


    Kod:
    alias takesnap ".cs_on; wait; wait; snapshot; .cs_off; wait; wait; developer 1; echo
    Screenshot Complete; developer 0"
    alias .cs_on "clear; hud_draw 0; cl_observercrosshair 0; crosshair 0;
    r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0"
    alias .cs_off "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1; crosshair 1; r_drawviewmodel 1;
    drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8"
    
    bind "KLAWISZ" "takesnap"
    9. Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza:

    Kod:
    alias voiceON "+voicerecord; bind KLAWISZ voiceOFF"
    alias voiceOFF "-voicerecord; bind KLAWISZ4 voiceON"
    bind "KLAWISZ" "voiceON"
    10. Wszystkie bronie są w prawym ręku, nóz w lewym:


    Kod:
    bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
    bind "2" "slot2; cl_righthand 1"
    bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
    bind "4" "slot4; cl_righthand 1"
    bind "5" "slot5; cl_righthand 1"
    bind "6" "slot6; cl_righthand 1"
    bind "7" "slot7; cl_righthand 1"
    bind "8" "slot8; cl_righthand 1"
    bind "9" "slot9; cl_righthand 1"
    11. Skrypt na zmianę celownika dynamiczny, niedynamiczny:

    Kod:
    alias dcr "dcr1"
    alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
    alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
    
    bind "KLAWISZ" "dcr"
    12. Włącza, wylacza widok broni:


    Kod:
    bind "MWHEELUP" "alias m_pitch r_drawviewmodel 1"
    bind "MWHEELDOWN" "alias m_pitch r_drawviewmodel 0"
    Opis: Rolka w góre - pokazuje model broni, rolka w doł chowa broń.

    13. Właczenie, wylaczenie widoku broni jednym klawiszem:

    Kod:
    alias xx "x1"
    alias x1 "alias m_pitch r_drawviewmodel 1; alias xx x2"
    alias x2 "alias m_pitch r_drawviewmodel 0; alias xx x1"
    
    bind "KLAWISZ" "xx"
    14. Puszczanie muzyki, melodyjki w czasie gry:

    Kod:
    bind "F11" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"
    bind "F12" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
    Opis: Nazwij plik voice_input.wav i wrzuc go do katalogu cstrike.
    Jakośc wav'a: 8000hz, 16bit, mono.


    15. Skok z kucnięciem:

    Kod:
    alias +cjump "+jump; wait; -jump; +duck"
    alias -cjump "-duck"
    
    bind "KLAWISZ" "+cjump"
    16. Chodzenie z kucnięciem bez trzymania klawisza:

    Kod:
    alias "duckon" "+duck; bind ctrl duckoff"
    alias "duckoff" "-duck; bind ctrl duckon"
    bind "ctrl "duckon"
    17. Naciskasz TAB pojawia sie showscore, naciskasz drugi raz znika:

    Kod:
    alias tabelaon "+showscores; bind TAB tabelaoff"
    alias tabelaoff "-showscores; bind TAB tabelaon"
    bind TAB "tabelaon"
    18. Naciskamy TAB pojawia się showscore oraz netgraph 3, puszczamy znikają showscores oraz ustawia się netgraph 0:

    Kod:
    alias +stats1 "+showscores; net_graph 3"
    alias -stats1 "-showscores; net_graph 0"
    bind tab "+stats1"
    19. Kucasz - celownik dynamiczny, wstajesz celownik niedynamiczny:

    Kod:
    alias dcr "dcr1"
    alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
    alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
    bind "ctrl" "+duck; dcr"
    20. Naciskasz 'KLAWISZ' podajesz nazwe demka i nagrywasz:

    Kod:
    alias dem0 "dem1"
    alias dem1 "messagemode record; alias dem0 dem2"
    alias dem2 "stop; alias dem0 dem1"
    bind "klawisz" "dem0"
    21. Matrix jump, gdy gramy na hud_fastswitch "0":

    Kod:
    alias w "wait"
    alias w2 "w; w"
    alias w4 "w2; w2"
    alias sl1 "slot1"
    alias sl2 "slot2"
    alias sl3 "slot3"
    alias sl5 "slot5"
    
    alias balarina "hud_fastswitch 1; +attack; w; -attack; w4; +reload; w2; w; sl5; w2; w; +jump; w; -jump; w; -jump; w2; w; sl3; w4; sl2; w4; sl1; -reload; w; -reload; w; -reload; hud_fastswitch 0"
    
    bind "KLAWISZ" "balarina"
    oraz gdy gramy na hud_fastswitch "1":

    Kod:
    alias w "wait"
    alias w2 "w; w"
    alias w4 "w2; w2"
    alias sl1 "slot1"
    alias sl2 "slot2"
    alias sl3 "slot3"
    alias sl5 "slot5"
    
    alias balarina "+attack; w; -attack; w4; +reload; w2; w; sl5; w2; w; +jump; w; -jump; w; -jump; w2; w; sl3; w4; sl2; w4; sl1; -reload; w; -reload; w; -reload"
    
    
    bind "KLAWISZ" "balarina"
    ŹRÓDŁO http/board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=102&sid=a9ff65634527f321b3bc5440fa d2b9b3

  2. #2
    Przyjaciel
    Dołączył
    Sun Mar 2007
    Przegląda
    Szczytna
    Wiek
    31
    Posty
    1,795
    Wszystkie znane.. ale gj.
    `FRISTAJLO__- // To nie śpiew, to rap...
    [img]http/www.speedtest.net/result/894805203.png[/img]

  3. #3
    Senior Member
    Dołączył
    Thu Dec 2007
    Przegląda
    Ruda Śląska
    Posty
    417
    Spoko że tu to dałes większość z tych już miałem ;]
    [img]http/img43.imageshack.us/img43/2823/abhorblaubc2betauserbar.jpg[/img]
    [img]http/i183.photobucket.com/albums/x89/Mackkdaddy5545/Signatures/NatesNaruto.png[/img]

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Thu Jul 2008
    Przegląda
    RZeszów
    Posty
    7

    Re: Zaawansowane skrypty - zobacz to zanim napiszesz topic!

    Cytat Zamieszczone przez RuFuS
    Witam wszystkich, ponieważ widzę niektóre poradniki z jakimiś skryptami, postanowiłem założyć poradnik zawierający prawie je wszystkie ; )

    1. Zwiększanie, zmniejszanie głośności dwoma klawiszami:

    Kod:
    alias "vol0" "volume 0.0; developer 1; echo -[ volume 0% ]-; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
    alias "vol1" "volume 1.0; developer 1; echo -[ volume 10% ]-; developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
    alias "vol2" "volume 2.0; developer 1; echo -[ volume 20% ]-; developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
    alias "vol3" "volume 3.0; developer 1; echo -[ volume 30% ]-; developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
    alias "vol4" "volume 4.0; developer 1; echo -[ volume 40% ]-; developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
    alias "vol5" "volume 5.0; developer 1; echo -[ volume 50% ]-; developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
    alias "vol6" "volume 6.0; developer 1; echo -[ volume 60% ]-; developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
    alias "vol7" "volume 7.0; developer 1; echo -[ volume 70% ]-; developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
    alias "vol8" "volume 8.0; developer 1; echo -[ volume 80% ]-; developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
    alias "vol9" "volume 9.0; developer 1; echo -[ volume 90% ]-; developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
    alias "vol10" "volume 10.0; developer 1; echo -[ volume 100% ]-; developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol9"
    alias "volmax" "developer 1; echo Volume MAX ; developer 0"
    
    alias "volup" "vol2"
    alias "voldown" "vol0"
    alias "mute" "vol0"
    
    bind "KLAWISZ" "volup"
    bind "KLAWISZ 2" "voldown"
    Opis: Naciskajac KLAWISZ zwiekszamy volume, naciskajac KLAWISZ2 zmniejszamy volume.


    2. Zmiana widoku ręki z lewej na prawą jednym klawiszem:


    Kod:
    alias prawa "cl_righthand 1; bind F5 lewa"
    alias lewa "cl_righthand 0; bind F5 prawa"
    bind "F5" "prawa"
    3. Zmiana koloru celownika przy strzale:

    Kod:
    alias +kolor "+attack; wait; adjust_crosshair"
    alias -kolor "-attack; wait; adjust_crosshair"
    
    bind "MOUSE1" "+kolor"
    4. Informacja do drużyny przy podkladaniu bomby (C-4):

    Kod:
    alias +c4 "weapon_c4; +duck; +attack; coverme; say_team Cover me I'm planting the bomb"
    alias -c4 "-duck; -attack"
    
    bind "KLAWISZ" "+c4"
    5. Informacja do drużyny przy rozbrajaniu bomby (C-4):

    Kod:
    alias +def "+use; coverme; say_team Cover me I'm defusing the bomb"
    alias -def "-use"
    bind "KLAWISZ" "+def"
    6. Ciche chodzenie bez trzymania klawisza:

    Kod:
    alias "walkON" "+speed;bind capslock walkOFF"
    alias "walkOFF" "-speed;bind capslock walkON"
    bind "CAPSLOCK" "walkON"
    7. Infromacja do drużyny o przeładowaniu:

    Kod:
    alias reload "+reload; say_team Reloading"
    
    bind "r" "reload"
    8. Zrobienie screena z gry bez napisów, radaru itp.:


    Kod:
    alias takesnap ".cs_on; wait; wait; snapshot; .cs_off; wait; wait; developer 1; echo
    Screenshot Complete; developer 0"
    alias .cs_on "clear; hud_draw 0; cl_observercrosshair 0; crosshair 0;
    r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0"
    alias .cs_off "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1; crosshair 1; r_drawviewmodel 1;
    drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8"
    
    bind "KLAWISZ" "takesnap"
    9. Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza:

    Kod:
    alias voiceON "+voicerecord; bind KLAWISZ voiceOFF"
    alias voiceOFF "-voicerecord; bind KLAWISZ4 voiceON"
    bind "KLAWISZ" "voiceON"
    10. Wszystkie bronie są w prawym ręku, nóz w lewym:


    Kod:
    bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
    bind "2" "slot2; cl_righthand 1"
    bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
    bind "4" "slot4; cl_righthand 1"
    bind "5" "slot5; cl_righthand 1"
    bind "6" "slot6; cl_righthand 1"
    bind "7" "slot7; cl_righthand 1"
    bind "8" "slot8; cl_righthand 1"
    bind "9" "slot9; cl_righthand 1"
    11. Skrypt na zmianę celownika dynamiczny, niedynamiczny:

    Kod:
    alias dcr "dcr1"
    alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
    alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
    
    bind "KLAWISZ" "dcr"
    12. Włącza, wylacza widok broni:


    Kod:
    bind "MWHEELUP" "alias m_pitch r_drawviewmodel 1"
    bind "MWHEELDOWN" "alias m_pitch r_drawviewmodel 0"
    Opis: Rolka w góre - pokazuje model broni, rolka w doł chowa broń.

    13. Właczenie, wylaczenie widoku broni jednym klawiszem:

    Kod:
    alias xx "x1"
    alias x1 "alias m_pitch r_drawviewmodel 1; alias xx x2"
    alias x2 "alias m_pitch r_drawviewmodel 0; alias xx x1"
    
    bind "KLAWISZ" "xx"
    14. Puszczanie muzyki, melodyjki w czasie gry:

    Kod:
    bind "F11" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"
    bind "F12" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
    Opis: Nazwij plik voice_input.wav i wrzuc go do katalogu cstrike.
    Jakośc wav'a: 8000hz, 16bit, mono.


    15. Skok z kucnięciem:

    Kod:
    alias +cjump "+jump; wait; -jump; +duck"
    alias -cjump "-duck"
    
    bind "KLAWISZ" "+cjump"
    16. Chodzenie z kucnięciem bez trzymania klawisza:

    Kod:
    alias "duckon" "+duck; bind ctrl duckoff"
    alias "duckoff" "-duck; bind ctrl duckon"
    bind "ctrl "duckon"
    17. Naciskasz TAB pojawia sie showscore, naciskasz drugi raz znika:

    Kod:
    alias tabelaon "+showscores; bind TAB tabelaoff"
    alias tabelaoff "-showscores; bind TAB tabelaon"
    bind TAB "tabelaon"
    18. Naciskamy TAB pojawia się showscore oraz netgraph 3, puszczamy znikają showscores oraz ustawia się netgraph 0:

    Kod:
    alias +stats1 "+showscores; net_graph 3"
    alias -stats1 "-showscores; net_graph 0"
    bind tab "+stats1"
    19. Kucasz - celownik dynamiczny, wstajesz celownik niedynamiczny:

    Kod:
    alias dcr "dcr1"
    alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
    alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
    bind "ctrl" "+duck; dcr"
    20. Naciskasz 'KLAWISZ' podajesz nazwe demka i nagrywasz:

    Kod:
    alias dem0 "dem1"
    alias dem1 "messagemode record; alias dem0 dem2"
    alias dem2 "stop; alias dem0 dem1"
    bind "klawisz" "dem0"
    21. Matrix jump, gdy gramy na hud_fastswitch "0":

    Kod:
    alias w "wait"
    alias w2 "w; w"
    alias w4 "w2; w2"
    alias sl1 "slot1"
    alias sl2 "slot2"
    alias sl3 "slot3"
    alias sl5 "slot5"
    
    alias balarina "hud_fastswitch 1; +attack; w; -attack; w4; +reload; w2; w; sl5; w2; w; +jump; w; -jump; w; -jump; w2; w; sl3; w4; sl2; w4; sl1; -reload; w; -reload; w; -reload; hud_fastswitch 0"
    
    bind "KLAWISZ" "balarina"
    oraz gdy gramy na hud_fastswitch "1":

    Kod:
    alias w "wait"
    alias w2 "w; w"
    alias w4 "w2; w2"
    alias sl1 "slot1"
    alias sl2 "slot2"
    alias sl3 "slot3"
    alias sl5 "slot5"
    
    alias balarina "+attack; w; -attack; w4; +reload; w2; w; sl5; w2; w; +jump; w; -jump; w; -jump; w2; w; sl3; w4; sl2; w4; sl1; -reload; w; -reload; w; -reload"
    
    
    bind "KLAWISZ" "balarina"
    ŹRÓDŁO [URL=http/board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=102&sid=a9ff65634527f321b3bc5440fa









    d2b9b3]http/board.counter-strike.pl/viewtopic.php?RL]
    ten celownik dynamiczny i niedynamiczny cos pomaga powiedzcie cos o tym pozdro

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-07-2010, 03:59
  2. Counter Strike 2D
    Przez diLL w dziale DOWNLOADS
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-12-2009, 21:10
  3. Counter-Strike Source vs Counter-Strike Online
    Przez Warmi w dziale Counter Strike Source
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 02-08-2008, 09:55
  4. Counter Strike 2.0
    Przez Izba w dziale Problemy z CS 1.6
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-01-2008, 18:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •