Pokaże wam jak wgrywać nasze własne logo do cs, Poradnik nie mojego autorstwa
Kod:SPOSÓB 1: 1. sciagasz program half life logo creator. 2. robisz sobie logo w programie graficznym. (lub szukasz gotowego obrazka) 3. Otwierasz obrazek przez HLLC 4. W programie klikasz 'auto-size'. 5. Nastepnie 'Make Wad' 6. W tym momecie w katalogu w ktorym masz zainstalowany HLLC pokazał Ci sie plik loga -> 'pldecal.wad' 7. Zmien jego nazwe na 'tempdecal.wad' i podmien z juz istniejącym w katalogu "...cstrike" 8. Gotowe ! :) Link do HLLC: http://www.filep(...)-Creator PS. Czasami zdarza sie tak: Po kliknieciu 'Make Wad' pojawia sie okienko 'Wad creation succesful' (tak jak powinno byc ^^ ), klikasz ok i pojawia sie nastepne 'TFC WAD creation unsuccesful' i logo znika z katalogu programu. Trzeba wtedy po pierwszym okinenku skopiowac plik loga i gdzies wkleic, dopiero wtedy mozna przy drugim oknie kliknac ok. Nastepnie zmienieasz nazwe skopiowanego pliku i lecisz dalej zgodnie z instrukcja :) Aby tego uniknąć wystarczy ODZNACZYĆ opcję TEAM FORTRESS SPOSÓB 2: Jezeli chcielibyście chcieli porcje 'gotowcow' to ściągnijcie program 'ESSpray' Zawiera on pełno właśnie takich pliczków, podzielonych tematycznie w katalogach. Przy pierwszym odpaleniu programu, podajecie ścieżke CS-a, gdy to zdobicie bedziecie juz mogli przegladac obrazki. 2-krotne klikniecie na logo spowoduje jego samoczynna instalacje :) , wiec nie musicie sie o nic martwić (kopiowac itp ;) ). Mozna rowniez dodawać własne tematy a w nich swoje obrazki. Stąd mozna go ściągnąć: ESSpray2 (15 mb) SPOSÓB 3: Wejdzcie na stronke http://count(...)dnik=p01 Jak widzicie po adresie poradnik pochodzi ze stronki www.counter-strike.pl, i jest on autorstwa 'OLO'. Znajdziecie tam dokładny opis robienia sprayow za pomocą pakietu 'Half-Life SDK' jak rowniez wszystkie potrzebne linki. SPOSÓB 4: Pierwsze co to należy ściągnąć program to konwersji zwykłej .bmp na plik .wad, który jest akceptowalny przez CS'a. Można go ściągnąć ze strony http://telefragged.com/wally/ Ogólnie chodzi o to, że tworzysz swój obrazek, wrzucasz go do wallego, on to konwertuje, a następnie wrzucasz go do swojego katalogu z CS'em. I już. Używajac jakiegokolwiek painta, zdaje się że nawet może być wally, tworzysz swój obrazek. Rozmiar obrazka musi być wielokrotnościa liczby 16, czyli wysokość lub szerokość musi przyjąć którąś z tych wartośći: 16, 32 , 48, 64, 80, 96, 112.... Problem polega na tym, że obrazek nie może mieć więcej niż 15 kB, oraz wysokość * szerokość nie może mieć więcej niż 10752. Dobra, więc narysowałeś obrazek, teraz go zapisz jako .bmp. Uruchom Wallego i otwórz obrazek, klikając na: Wizard->HL Color Decal. Pojawi się okno: Tak naprawde to w wersji 1.6 nie ma znaczenia jakie opcje się wybierze typu HL folder, czy modyfication. To można pominąć. Zaznacz opcję File on hard drive i wpisz, lub podaj ścieżkę do swojego loga. Kliknij OK. Jeżeli plik został dobrze stworzony, ma odpowiedni rozmiar i wielkość to zostanie przetworzony do postaci .wad i zostanie otwarte okienko z tym właśnie plikiem. Teraz wystarczy zapisać pliczek na dysku pod nazwą tempdecal.wad, i przeżucić do katalogu: C:SteamSteamAppstwój@steam_usercounter-strikecstrike -------------------- Rahim - Zachęta feat. Ńemy Szary narodzie wydobądź z wnętrza barwy szczęścia zachęcam. Niech na ulice wyjrzy tęcza nada im koloryt zachęcam.


 
			
			

 
					
				
 
					
					
					
						 Odpowiedz z cytatem
  Odpowiedz z cytatem

 
					
				