Zobacz wyniki ankiety: Chcesz abym miał adma ?

Głosujących
12. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Nie

    3 25.00%
  • Tak

    9 75.00%
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: [Admin]Mr.Blysk@w!ca

  1. #1
    Senior Member
    Dołączył
    Thu Dec 2006
    Przegląda
    Kłaj
    Posty
    554

    [Admin]Mr.Blysk@w!ca

    Nick: Mr.Blysk@w!ca
    Wiek: 14
    Staż: W cs'a gram od 2,5 roku "wszystko zaczeło sie od tego forum :P i sie potoczyło"
    Steam: Narazie nieposiadam ale zamieżam kupic i sie podciągnać w grze
    Amx: Narazie nie znam ale myśle że się naucze szybko
    Czas grania : Mam tylko jeden porządny serwer teraz CS-PORTAL.NET [4Fun] więc na nim gram i siedzie około 3-5 godzin w weekendy dłużej. Są takie dni że niemam czasu na gre ale żadkość xD
    Coś od siebie: No to tak chciałbym mieć admina nie ze względy bo chce ale często jak gram to sie znajduje jakis "osobnik" tzw. cziter... Denerwuje mnie to, niekturzy admini na to niereaguja (chyba ze aim xD). Wyzywać za dużo sie niewyzywam z nikim chyba że zdenerwuje mnie

    Czekam na opinie i głosy
    thx pozdro
    Mr.Blysk@w!ca xD

  2. #2
    Przyjaciel
    Dołączył
    Fri Jan 2007
    Przegląda
    Kłaj
    Posty
    648
    nie.. bo Jak bedziesz siedział przed kompem to bedziesz jeszcze grubszy ^^ ;] hehehe xD

    nie no jestem na tak
    [img]http/img29.imageshack.us/img29/100beztytuudag.png[/img]
    "Przyjaźń z kobietą zawsze kończy się miłością."H.Sienkiewicz

  3. #3
    Przyjaciel
    Dołączył
    Mon Mar 2008
    Przegląda
    Kłaj / R22
    Posty
    61
    Mr jestem za tylko na jakim server adma??

  4. #4
    Przyjaciel
    Dołączył
    Fri Feb 2008
    Przegląda
    LdZ ( Oo) :D
    Posty
    112
    Cytat Zamieszczone przez Mr.Blyskawica
    zęsto jak gram to sie znajduje jakis "osobnik" tzw. cziter... Denerwuje mnie to, niekturzy admini na to niereaguja