-
[ban] SOlix
nick:solix
zbanowany przez:streat (chyba)
witam dostalem bana od streat z informacja ze mam bana i mam dac demko na cforum przeczytalem w cs portal instrukcja link jak mam nagrac demko skoro mam bana czy moge zrobic to z botami czy na innym serv??
co da dla adminia moje demko o czym one moze swiadczyc?? czy poniesie on konsekwencje jezeli demko bedzie ok . gdyz niemoge grac:D w tym czasie??
moj ip:80.48.198.21
-
w folderze cstrike lub cstrike/polish masz demo pod nazwa panet.dem ono musisz wrzucic na jakas strone np www.odsiebie.com i wtedy wklecic link do demka na forum, gdy orzekniemy ze jest cyzste wtedy bedzie unban
-
ale na naszym sevie czy jak?? gdzie demko mam nagrac z botami czy na innym servie czy jak bo nieczjae:P sory sporo gram ale jestem dalej amatorem co widac po moich postach::D
-
***** no nie wyrobie napisalem ci ze admin juz ci nakrecil demo ktore jest w twoim komputerze, w folderze cstrike lub cstrike/polish i tam pod nazwa panet.dem wrzucasz to na strone www.odsiebie.com wtedy podajesz link do strony w poscie na forum i my oceniamy czy jest czyste, nie musisz juz nic krecic:) inaczej bl wita;]
-
http://odsiebie.com/pokaz/3231451---718c.html
to chyba bedzie to a jak obejrzec jak gram?? poprosze o link do poradnika i w jakim programie odpalac
[ Dodano: 01-06-09, 19:05 ]
ile osob musi obejrzec czy wystarczy tylko dla streeta ktory mnie zbanowal?
-
jak dla mnie czysty, poczekajmy na wypowiedz streeta
-
infi a powiesz mi jak obejrzec sam chcialbym zobaczyc jak gram heheh:D
-
W consoli
wpisujesz
Kod:
playdemo nazwadema.dem
czyli w twoim przypadku gdzie nazwadema.dem wpisujesz
-
Demko oglądasz w Cs'ie , otwierasz konsole domyślnie "~" i wpisujesz playdemo "nazwa demka " , oczywiście bez "" .
Czyli w tym przypadku w konsoli wpisujesz :
playdemo panet
Pozdrawiam.
-