Massive
14-06-2009, 23:03
Witam ;-)
Proponuje wgrać, wstawić czy co sie z tym robi bariery wyznaczające granice raszu.
1. Nie bedzie problemów że ktoś znowu zraszował, a może on gra pierwszy raz i o tym nie wiedział, ale i tak dostanie bana.
2. Z pewnością ulży choć troche pracy adminom. A ułatwi grę graczom gdy nie ma admina.
3. Uniknie się problemów wynikających z tego że na jednym serwerze granica raszu jest prze poczekalni, a w innym tuż przy pochylni, i nie wiadomo dokąd można przejść by nie wyłapać zaraz bana. (Fakt- są na stronie pokazane granice raszu, ale zamiast siedziać w necie i powoli przyswajać gdzie te granice są, można je uwydatnić by były widoczne podczas gry).
4. Wersji barier jest kilka; są takie gdzie dostajesz slapa, zabieraja hp, lub poprostu blokują wraz z komendą, że nie można przejść, ale ze względu że jest to Mod Warki, to chyba najodpowiedniejsze były by takie przez które można przejść ale po ich przekroczeniu nie można strzelać dopóki nie minie czas (tutaj ta 1min po której dopiero można bylo raszować). Co prawda ta wersja ma też swoje błędy, bo można przejść za bariere wyczekać tą 1 min i odrazu po odblokowaniu broni pakować wrogom w plecy.
Lecz temu też mozna zaradzic wydłuzając czas czekania, dają drużynie która ma na danej mapie misje do wykonania, wiecej czasu na zaatakowanie bez obaw, że zaraz dostaną od tyłu.
Chodzi głównie o to by umożliwić i nie ograniczać zawodników do stosowania ciągle tych samych zagrywek, chodzenia tymi samymi drogami, czy zaraz zawracania sie przez respa i begiem na 2 bs, gdy moznaby poprostu przejść na drugą stronę.
Proponuje wgrać, wstawić czy co sie z tym robi bariery wyznaczające granice raszu.
1. Nie bedzie problemów że ktoś znowu zraszował, a może on gra pierwszy raz i o tym nie wiedział, ale i tak dostanie bana.
2. Z pewnością ulży choć troche pracy adminom. A ułatwi grę graczom gdy nie ma admina.
3. Uniknie się problemów wynikających z tego że na jednym serwerze granica raszu jest prze poczekalni, a w innym tuż przy pochylni, i nie wiadomo dokąd można przejść by nie wyłapać zaraz bana. (Fakt- są na stronie pokazane granice raszu, ale zamiast siedziać w necie i powoli przyswajać gdzie te granice są, można je uwydatnić by były widoczne podczas gry).
4. Wersji barier jest kilka; są takie gdzie dostajesz slapa, zabieraja hp, lub poprostu blokują wraz z komendą, że nie można przejść, ale ze względu że jest to Mod Warki, to chyba najodpowiedniejsze były by takie przez które można przejść ale po ich przekroczeniu nie można strzelać dopóki nie minie czas (tutaj ta 1min po której dopiero można bylo raszować). Co prawda ta wersja ma też swoje błędy, bo można przejść za bariere wyczekać tą 1 min i odrazu po odblokowaniu broni pakować wrogom w plecy.
Lecz temu też mozna zaradzic wydłuzając czas czekania, dają drużynie która ma na danej mapie misje do wykonania, wiecej czasu na zaatakowanie bez obaw, że zaraz dostaną od tyłu.
Chodzi głównie o to by umożliwić i nie ograniczać zawodników do stosowania ciągle tych samych zagrywek, chodzenia tymi samymi drogami, czy zaraz zawracania sie przez respa i begiem na 2 bs, gdy moznaby poprostu przejść na drugą stronę.