Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Bariery anty-rasz



Massive
14-06-2009, 23:03
Witam ;-)

Proponuje wgrać, wstawić czy co sie z tym robi bariery wyznaczające granice raszu.
1. Nie bedzie problemów że ktoś znowu zraszował, a może on gra pierwszy raz i o tym nie wiedział, ale i tak dostanie bana.
2. Z pewnością ulży choć troche pracy adminom. A ułatwi grę graczom gdy nie ma admina.
3. Uniknie się problemów wynikających z tego że na jednym serwerze granica raszu jest prze poczekalni, a w innym tuż przy pochylni, i nie wiadomo dokąd można przejść by nie wyłapać zaraz bana. (Fakt- są na stronie pokazane granice raszu, ale zamiast siedziać w necie i powoli przyswajać gdzie te granice są, można je uwydatnić by były widoczne podczas gry).
4. Wersji barier jest kilka; są takie gdzie dostajesz slapa, zabieraja hp, lub poprostu blokują wraz z komendą, że nie można przejść, ale ze względu że jest to Mod Warki, to chyba najodpowiedniejsze były by takie przez które można przejść ale po ich przekroczeniu nie można strzelać dopóki nie minie czas (tutaj ta 1min po której dopiero można bylo raszować). Co prawda ta wersja ma też swoje błędy, bo można przejść za bariere wyczekać tą 1 min i odrazu po odblokowaniu broni pakować wrogom w plecy.
Lecz temu też mozna zaradzic wydłuzając czas czekania, dają drużynie która ma na danej mapie misje do wykonania, wiecej czasu na zaatakowanie bez obaw, że zaraz dostaną od tyłu.

Chodzi głównie o to by umożliwić i nie ograniczać zawodników do stosowania ciągle tych samych zagrywek, chodzenia tymi samymi drogami, czy zaraz zawracania sie przez respa i begiem na 2 bs, gdy moznaby poprostu przejść na drugą stronę.

Kali
14-06-2009, 23:15
jedno nie - kret nie będzie działał.

Street
14-06-2009, 23:32
Dokładnie... bariery rasz są bardzo fajne i cacy ale na war3moda się nie nadają.

TuRN oF
15-06-2009, 07:24
jest to Mod Warki, to chyba najodpowiedniejsze były by takie przez które można przejść ale po ich przekroczeniu nie można strzelać dopóki nie minie czas

To bez sensu, już lepiej jakby wogole nie mogli przechodzic. Po za tym jest na servie kret.. No chyba że jest taka opcja żeby kret mógł sie odradzac na respie przeciwników ;-)

BeneNati
15-06-2009, 09:01
Wtedy byłby praktycznie niewykrywalny, bo np. ja poznaje kreta po tym że pojawia się ciut później. To byłoby bez sensu bo by przeczekał i od tylca wszystkich bach bach :P

Ale CSa wymyślili, a nie umią wymyślić takiego bajeru żeby na kreta nie działały linie raszu? Aż dziw ;p

tombcio
15-06-2009, 13:15
Zrób tak żeby były tylko te linie pokazujące strefy ale nic one nie robiły, wtedy będzie lepiej dla każdego...
Można też przed strefami dać takie banerki STREFA RASZU

TuRN oF
15-06-2009, 14:46
tombcio, dobry pomysł. I niech każdy admin sobie zrobi bind "say @@ Po przekroczeniu strefy raszu rozdawane będą bany" :D

v0js`
15-06-2009, 14:48
Po prostu same "laserki"... Czy wy myślicie? Jak będzie pisało "Granica Ras/hu" i będą lasery to chyba nikt nie jest na tyle idiotą żeby dalej pójść? =/

@edit
Nie zauważyłem postu tombcia, sorry =P

MyguS aka tbC*
15-06-2009, 18:02
Plus 1 Opcja:

* Jeśli ktoś przekroczy te laserki lub co innego może wyświetlać się info:

"Nick" przekroczył granice raszu.

Massive
15-06-2009, 18:21
tylko co wtedy było by z kretem. ogólnie dobry pomysł, ale to by wygladało tak, że zaczynasz grę i ci sie na srodku wyświetla... xxx przekroczył granice raszu... chyba ze dało by sie wyznaczyc by granice przebiegały po raz drugi przy 2 respie. (np nuke.- bareiry były by na dworze, przy poczekalni, ogólnie rzecz biorą tak jak byc powinny. a do tego tak jak jest ten samochod przy respie TT to byłaby granice zamykająca teren tam gdzie pojawiałby sie napis o przekroczeniu granicy. To by dawało szanse kretowi rozegranie na starcie bez tego ze zaraz go te lasery wykryja. z tym ze miałby on określony zakres ruchu, ale i tak przeważnie kret sie spala na wstępie, bo rzuczi HE, lub ktoś go rozpozna...

MyguS aka tbC*
15-06-2009, 23:12
Haaa :D

Rozwiązanie jest takie, że komenda nie wyświetlałaby się na obszar raszu tylko na dotknięcie granicy (np.laserków). Kret mógłby spokojnie rozegrać rundę.

Z tym pojawia się kolejny kłopot- teleport humana. Bo mógłby użyc teleportu nie dotykając granic.

Massive
16-06-2009, 08:37
No ale nie bedzie każdy zaraz brał humana tylko po to żeby móc zraszować. Jeżeli będą lasery, to każdy kto wie do czego one są to nie przejdzie, tylko poczeka, aż znikną. No a gdy już się trafi taki intelekt co bedzie chciał przejść to wtedy trzeba go bedzie poczęstować upomnieniem->banem. Ale z pewnością gdyby były te lasery na mapie w dużym stopniu uniemożliwiłyby rasz.

:Autografy potem :-D :-D

karol_96
16-06-2009, 13:06
nie musicie tez wstawiac tych laserów mozecie wstawic taki spraye obok miejsc raszu na ktorych pisze uwaga granica raszu :D

WoJas
16-06-2009, 14:31
No mogły by być takie banerki. Przynajmniej każdy by wiedział gdzie jest rasz i latwiej by było adminom i graczom wychwytywać takich co przekraczają te banerki :D

tombcio
16-06-2009, 14:33
A nie lepiej to i to jak wcześniej napisałem ???

Street
17-06-2009, 13:36
A może zamiast wymyślać jakieś nieistniejące pluginy ktoś da jakiś link pluginu który tak działa :-> ?? Ja już na gg dostałem coś podobnego :] Gracz wymyślił aby były granice raszu tylko plugin uaktywniał się kilka sek po rozpoczęciu rundy, przez co nikt by nie zdążył zaraszować a kret by spokojnie przeszedł z racji tego iż plugin by go nie blokował na początku rundy :) Taaa... pomysł bajer tylko jedna sprawa. Napisz mi taki plugin to dam pomógł :-D Temat zrobił się lekko OT ale nie zamknę go bo podoba mi się wasza inicjatywa w udoskonalaniu servera. Jednak proszę aby teraz nie pisać o jakiś pluginach tylko dać ich link i opisać jak to niby działa :) Jestem otwarty na propozycje ;-) i dam pomógł :-P

tombcio
17-06-2009, 17:44
http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=74918&start=0 Najlepsza wersja ;x

Ozi*
17-06-2009, 17:49
noo noo tombcio dobre... mam tylko jedno pytank co z kretem ?? bedzie zatrzymywany, kickowany, banowany, oslepiany ??

Street
18-06-2009, 22:19
Dzięki tombcio... Ostatnio mam spory zawał pracy więc postaram się zainstalować i przetestować plugin jak najszybciej:)

Zamykam