Mariosz
03-12-2008, 21:38
Ogłaszam, że z dniem 3.12.2008r rekrutacja na admina WAR3FT zostaje otwarta. Długo czytałem co gracze i sami admini napiszą o swoich kolegach i doszedłem do wniosku, że niektórzy olali sprawę a niektórzy stracili zapał.
W związku z tym admina na serwerze War3FT tracą:
add. - sam zrezygnował
RaPMeN - długa nieobecność, brak zainteresowania
Wnioskując domyślamy się, że zwolniły się 2 miejsca i wznawiam rekrutację. Brane pod uwagę będą tylko poważne głosy.
Podania o admina możecie składać w tym dziale klik. (http://www.cs-portal.net/forum/viewforum.php?f=136)
Wzór składania podań przedstawiam poniżej:
Przykłady składania podań.
Tematy niespełniające poniższych warunków będą natychmiast kasowane.
Tytuł/Nazwa tematu powinna zawierać tag [Admin] oraz nick użytkownika, który używa na serwerze. Jeśli kandydat używa wielu nicków, powinien podać ten najbardziej rozpoznawalny przez Adminów.
Przykład nazwy tematu: [Admin] RuFuS
W temacie powinna się znajdować ankieta z pytaniem:
[center:7cc2bbef4d]Czy zgadzasz się, aby NICK został Adminem na serwerze TP/SURF/FFA?[/center:7cc2bbef4d]
[center:7cc2bbef4d]Tak[/center:7cc2bbef4d]
[center:7cc2bbef4d]Nie[/center:7cc2bbef4d]
Poza ankietą temat powinien wyglądać następująco:
Nick: - najbardziej rozpoznawalny na serwerze nick gracza.
Wiek: - wiek nie ma największego znaczenia, lecz im osoba starsza tym kompetentniejsza.
Staż: - staż gry w CS'a.
Nick steam: - jeśli posiadasz STEAM, to podaj nam swój NICK STEAM
Staż na cs-portal.net: - od kiedy grasz na serwerach cs-portal.net.
Godziny przebywania na serwerze: - tutaj możesz wpisać ile mniej więcej dziennie grasz na serwerze, oraz w jakich godzinach możemy Cię spotkać.
Doświadczenie w adminowaniu: - jeśli byłeś adminem na jakimś innym serwerze, napisz nam o tym.
Znajomość AMX: - wybierz jedną z możliwości: B.Dobra/Dobra/Przeciętna/Zła
Coś od siebie: - tutaj napisz coś o sobie. Coś, czym nas sobą zainteresujesz i przyciągniesz naszą uwagę.
W związku z tym admina na serwerze War3FT tracą:
add. - sam zrezygnował
RaPMeN - długa nieobecność, brak zainteresowania
Wnioskując domyślamy się, że zwolniły się 2 miejsca i wznawiam rekrutację. Brane pod uwagę będą tylko poważne głosy.
Podania o admina możecie składać w tym dziale klik. (http://www.cs-portal.net/forum/viewforum.php?f=136)
Wzór składania podań przedstawiam poniżej:
Przykłady składania podań.
Tematy niespełniające poniższych warunków będą natychmiast kasowane.
Tytuł/Nazwa tematu powinna zawierać tag [Admin] oraz nick użytkownika, który używa na serwerze. Jeśli kandydat używa wielu nicków, powinien podać ten najbardziej rozpoznawalny przez Adminów.
Przykład nazwy tematu: [Admin] RuFuS
W temacie powinna się znajdować ankieta z pytaniem:
[center:7cc2bbef4d]Czy zgadzasz się, aby NICK został Adminem na serwerze TP/SURF/FFA?[/center:7cc2bbef4d]
[center:7cc2bbef4d]Tak[/center:7cc2bbef4d]
[center:7cc2bbef4d]Nie[/center:7cc2bbef4d]
Poza ankietą temat powinien wyglądać następująco:
Nick: - najbardziej rozpoznawalny na serwerze nick gracza.
Wiek: - wiek nie ma największego znaczenia, lecz im osoba starsza tym kompetentniejsza.
Staż: - staż gry w CS'a.
Nick steam: - jeśli posiadasz STEAM, to podaj nam swój NICK STEAM
Staż na cs-portal.net: - od kiedy grasz na serwerach cs-portal.net.
Godziny przebywania na serwerze: - tutaj możesz wpisać ile mniej więcej dziennie grasz na serwerze, oraz w jakich godzinach możemy Cię spotkać.
Doświadczenie w adminowaniu: - jeśli byłeś adminem na jakimś innym serwerze, napisz nam o tym.
Znajomość AMX: - wybierz jedną z możliwości: B.Dobra/Dobra/Przeciętna/Zła
Coś od siebie: - tutaj napisz coś o sobie. Coś, czym nas sobą zainteresujesz i przyciągniesz naszą uwagę.