PDA

Zobacz pełną wersję : [4Fun] Regulamin rekrutacji



Eragon
27-07-2008, 15:12
REKRUTACJA OTWARTA

Z dniem 27-07-2008 otwieramy rekrutację na Adminów na serwer 4Fun
Wszelkie prośby o Admina, powinny być zakładane w dziale Prośby/Propozycje przynależącego do działu serwera 4Fun.

Teraz kwestia organizacji tematów.

Tytuł/Nazwa tematu powinna zawierać tag [Admin] oraz nick użytkownika, który używa na serwerze. Jeśli kandydat używa wielu nicków, powinien podać ten najbardziej rozpoznawalny przez Adminów.
Przykład nazwy tematu: [Admin] Eragon

W temacie powinna się znajdować ankieta z pytaniem:
Czy zgadzasz się, aby NICK został Adminem na serwerze 4Fun?

Tak

Nie



Poza ankietą temat powinien wyglądać następująco:
Nick: - główny i najbardziej rozpoznawalny na serwerze nick gracza.
Wiek: - minimalny wiek to 14 lat. Młodszych nie dyskryminujemy, więc jeśli ktoś młodszy nas sobą zainteresuje, weźmiemy jego kandydaturę pod uwagę.
Staż: - staż gry w CS'a.
Godziny przebywania na serwerze: - tutaj możesz wpisać ile mniej więcej dziennie grasz na serwerze, oraz w jakich godzinach możemy Cię spotkać.
Doświadczenie w adminowaniu: - jeśli byłeś adminem na jakimś innym serwerze, napisz nam o tym.
Znajomość AMX: - wybierz jedną z możliwości: B.Dobra/Dobra/Przeciętna/Zła
Coś od siebie: - tutaj napisz coś o sobie. Coś, czym nas sobą zainteresujesz i przyciągniesz naszą uwagę.

Kandydatury będę zatwierdzać ja. Jeżeli nie wykażesz się niczym szczególnym, i niczym mi do gustu nie przypadniesz. Nie masz co liczyć na admina. Głosowanie ma być dla mnie tylko pomocą.