Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Opis klas i perków cod moda



Vader
31-08-2012, 13:32
Witam chciałem wam przedstawić klasy i perki naszego nowego serwera, macie tu wszytko opisane :D
KLASY:
Snajper:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Komandos:
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Strzelec Wyborowy:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.

Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -30
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.

Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.

Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.

Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.

Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.

Lekki zolnierz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 9
Bronie: gali
Dodatkowy opis: brak

Stopper
Statystyki
Inteligencja 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość 15
Kondycja -10
Dostaje XM1014 oraz USP
1/10 szansy na natychmiastowe zabicie z XM1014

Szpieg
Statystyki
inteligencja 0
Zdrowie 20
Wytrzymałość 0
Kondycja 40
Dostaje Deagle'a oraz HE Grenade
Wygląda jak przeciwnik
1/4 szansy na odrodzenie się na respawn'ie wroga

Terrorysta
Statystyki
Inteligencja 0
Zdrowie 30
Wytrzymałość -15
Kondycja 10
AK-47, USP, HE Grenade oraz 2 Flashbangi
5% więcej obrażeń z AK-47

Klasa: Longer
Inteligencja: 1
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 27
Kondycja: 25
Bronie: ak47
Dodatkowy opis: Ma moduł odrzutowy

Klasa: Telegrafista
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: ak47
Dodatkowy opis: Widzi wroga na radarze

Lekki zolnierz

Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 9
Bronie: gali
Dodatkowy opis: brak

Grenadier
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 30
Kondycja: -30
Opis: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią

Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 38
Bronie: famas
Dodatkowy opis: Ma podwujny skok, 20hp oraz pełen magazynek za kazde zabojstwo

KLASY PREMIUM
Nazwa: Worm (Premium)
Opis: Posiada Deagle, AK, M4, wszystkie granaty, natychmiastowe zabicie z noża oraz brak rozrzutu.

Nazwa: Terminator (Premium)
Opis: Posiada Famasa, AWP, HE, 3 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP.

Nazwa: Profesjonalny lekarz (Premium)
Opis: Posiada Deagle oraz MP5, 4 apteczki i podwójny skok.

Nazwa: Profesjonalny Strzelec (Premium)
Opis: Posiada Deagle, AK, podwójny skok i 4 rakiety.

Nazwa: Phantom (Premium)
Opis: Posiada AK i dodatkowe 25 procent obrażeń z AK.

Nazwa: General (Premium)
Opis: Posiada M4 i wszystkie granaty, dodatkowo wybucha po śmierci zadając 90(+intelgencja) obrażeń.


PERKI


-Adrenalina: Za każdego fraga dostajesz 50hp.

-Apteczka: Raz na rundę możesz się uleczyć.

-Autodestrukcja: Natychmiastowa smierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.

-AWP Snajper: Natychmiastowe zabicie z AWP.

-Buty komandosa: Dostajesz 60 kondycji.

-Buty Snajpera: Dostajesz 25 kondycji.

-Buty szturmowego: Nie słychać twoich kroków.

-Eliminator rozrzutu: Całkowicie wyłącza rozrzut broni.

-Fart Strzelca: Masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18.

-Kamizelka NASA: Dostajesz 30 wytrzymałości.

-kamuflaż: Twoja widoczność spada do 50-100.

-Maksymalne skupienie: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia.

-Moduł Odrzutowy: Wyrzuca cie z siłą 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy.

-Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci.

-Naboje Kapitana: Zadajesz 40% obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia.

-Naboje Ninjy: Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30% zadanych obrażeń.

-Naboje Pułkownika: Zadajesz 1-(+inta) obrażeń więcej.

-Nano Kamizelka: Jesteś odporny na wszystkie umiejętności oraz perki. Trudna do zdobycia.

-Notatki Kapitana: Odbijasz 1-5 pocisków na runde.

-Notatki Ninji: Możesz wykonać skok w powietrzu.

-Notatki Sapera: Masz 2 miny co runde.

-Nóż komandosa: Natychmiastowe zabicie z noża.

-Ogranicznik rozrzutu: Zmniejsza rozrzut broni.

-Pancerz Neomexowy: Masz 1/4-7 szans na odbicie pocisku.

-Platynowe Naboje: Zadajesz 25-31 obrażeń więcej.

-Podręcznik Szpiega: Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga.

-Podwójna Kamizelka: Dostajesz 21-25 wytrzymałości.

-Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości.

-Rozbłysk: Użyj, aby oślepić wrogów w promieniu 250(+inteligencja).

-Tajemnica Admirała: Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełny magazynek.

-Tajemnica Generała: Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE.

-Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga.

-Tarcza SWAT: Jesteś odporny na miny, rakiety oraz dynamit.

-Tytanowe Naboje: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej.

-Weteran Noża: Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrażeń nożem.

-Wykrywacz metali: Widzisz miny.

-Wyposażenie Wsparcia: Masz 2 rakiety co runde.

-Wyszkolenie Sanitarne: Co 5 sekund dostajesz 10 HP.

-Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.

-Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości.

-Zaskoczenie Wroga: Atakując wroga od tyłu zadajesz podwójne obrażenia.

-Zwinne Palce: Natychmiastowe przeładowanie broni.

-bezlik ammo: Masz nieskonczoność amunicji.

-Księga Expa: Za każdego fraga dostajesz dodatkowe 15 doświadczenia.

-Palace rekawiczki:Co 15 sekund dostajesz granat wybuchowy.

-teleport: Użyj, aby przenieść się w miejsce wskazane celownikiem.

-Wyrzuceniebroni:Masz 1/5 szans na wyrzucenie broni przeciwnika.


Inteligencja - Odpowiada za DMG z rakiet, leczenie się apteczkami lub (w przypadku Rushera i Snajpera) dodaje dmg z AWP lub M3 i w przypadku Sapera miny.
Siła - Wzrasta nasze życie [1 pkt umiejętności = +1 do HP].
Wytrzymałość - Im więcej mamy wytrzymałości, tym mniej przeciwnicy zadają nam obrażeń.
Kondycja - Odpowiada za szybkość naszej klasy.


/reset - resetuje statystyki
/statystyki - wyświetla statystyki
/klasa - uruchamia menu wyboru klas
/klasy -pokazuje co dana klasa robi
/drop - wyrzuca perk
/perki - pokazuje liste perków i co dany perk robi
/perk - pokazuje opis twojego perku