Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : [PLUGIN] M_Antirusher 2.0



LazLo
26-01-2008, 08:17
M_Antirusher 2.0

Całkowita kontrola nad plugiem, można osiągnąć przez 1 prostą Komendę:
say /antirusher_menu

http://img146.imageshack.us/img146/7127/menumenuxf1.jpg

1. Antirush cvar control - zmienianie wszystkimi cvarami nie związanymi z karaniem graczy [ADMIN_CVAR wymagany]

2. Antirush Punishments - wszystko zwiazane z karaniem graczy [ADMIN_CVAR wymagany]

3. Antirush Zone Creator - tworzenie, edytowanie, usuwanie, zapisywanie nowych stref rashu [ADMIN_RCON wymagany]


To powinno wystarczyć, ale oto dane dla staromodnych:


amx_antirusher_action 0|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10
0 - upomnienie słowne
1 - obniżanie hp 10-krotności wartości w ciągu 1 sekundy [polecam liczbę miedzy 2-10)
2 - zabija każdego w strefie
3 - kikuje rashera
4 - banuje rashera
5 - spowalnia rashera
6 - Oślepia gracza kolorowymi flashami - ok 2-3% widoczności zostaje
7 - pole siłowe (blokuje dostęp do strefy)
8 - otwarcie ognia w strefie rashu zabija
9 - Utrudnia w niezwykle skuteczny sposób celowanie
10 - Zabiera rasherowi kasę a w razie jej braku życie

Add. amx_antirusher_action 10:
cvars:
amx_antirusher_cash [liczba] - ilość kasy (x10) zabieranej w ciągu 1 sekundy (domyślnie 50)

amx_antirusher_cash_end [0-5] - 0 to gdy kończy się kasa to biega się bez konsekwencji, liczby od 1-5 to zabiera ci hp zamiast kasy, gdy "1" to 1/25 kasy co powinno wziąść, a gdy "5" to zabiera tyle hp co kasy powinno brać.

amx_antirusher_sound 0|1 -(nie umieszczam dzwiekow, gdyz sa to dzwięki z HL, a ze Cs jest modem HL to sami wiecie
0 - nie puszcza dzwięku w razie rashu
1 - puszcza dzwięk w razie rashu (domyślne ustawienie)

amx_antirusher_sound_mode 0|1 - ile osób słyszy dźwięk rashu
0 - tylko rasher (domyślne)
1 - Cały serwer

amx_antirusher 0|1 - czy plug ma być włączony lub nie (domyślnie 1)

amx_antirusher_slap - zabiera 10x hp w ciągu 1 sekundy (patrz wyzej)

amx_antirusher_time - jak długo nie wolno rashowac

amx_antirusher_immunity - czy immunitet chroni przed karami (domyslnie 0)

amx_antirusher_warn 0|1 - czy granice rashu maja byc widoczne dla graczy (domyslnie 1)

amx_antirusher_freq - czestotliwosc sprawdzania czy ktos ras***e (domyslnie 0.1)

amx_antirusher_zasady 0|1 - czy komenda /zasadymapy ma dzialac (domyslnie 1)

Dla wymagajacych:


register_cvar("Antirusher", "2.0",FCVAR_SERVER)
register_cvar("amx_antirusher","1")
register_cvar("amx_antirusher_sound","1")
register_cvar("amx_antirusher_sound_mode","0")
register_cvar("amx_antirusher_warn","1")
register_cvar("amx_antirusher_slap","3")
register_cvar("amx_antirusher_time","60.0")
register_cvar("amx_antirusher_freq","0.1")
register_cvar("amx_antirusher_action","1")
register_cvar("amx_antirusher_cash","50")
register_cvar("amx_antirusher_cash_end","2")
register_cvar("amx_antirusher_immunity","0")
register_cvar("amx_antirusher_zasady","1")


komendy:
say /zasadymapy - wyswietla zasady dla obecnie granej mapy

Gdzie umiescic rush.cor?
"\configs\antirusher\rush.cor"
(teoretycznie jak ma sie amxx lub amx to wzoca sie do configs swojego moda).

W rush.cor na jednej mapie moze byc 6 granic rashu.

W razie problemow prosze sprawdzic logs czy nie ma tam informacji o bledzie.

Jesli jest ktos chetny do testow dla starego AMX'a to nich da mi PM.

************************************************** ****************

Oto krotki i tresciwy przewodnik, jak zrobic wlasna strefe rashu przy uzyciu M_Antirashera.

1. Wpisujemy w czat(say) /antirusher_menu
2. Wybieramy Antirush Zone Creator (3.)

I widzimy takie o to menu:

http://img140.imageshack.us/img140/7358/infoqy6.png

3. Wybieramy Tworz nowa strefe(5.)

I widzimy menu edycji stref:

http://img140.imageshack.us/img140/4804/info2va1.png

I. Przyciskiem 1. zmieniamy sciane ktora ma byc edytowana
-Koordynat X - wzdluz osi X
-Koordynat Y - wzdluz osi Y
-Koordynat Z - wzdluz osi Z (Wysokosc strefy)

II.
A) Przyciski 2. i 3. odnosza sie do scianki zaznaczonej na czerwono.
B) Przyciski 4. i 5. odnosza sie do scianki zaznaczonej na żółto.

Gdzie zmniejsz oznacza przesuniecie sciany do srodka trefy, a zwieksz przesuniecie w strone przeciwna.

III. Przycisniecie klawisza 7. spowoduje zmiane wielkosci przesuniecia scianki (mozna przesuwac o: 1,10,100 i 1000 jednostek).

IV. Przycisniecie klawisza 9. spowoduje powrot do menu tworzenia stref co da wam mozliwosc zapisania waszej pracy.

źródło; wiaderko.com