Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Przeprosiny

K@milek
06-01-2011, 22:00
Witam wszystkich, kojażycie mnie pod nickami U know me ? oraz Kamilek.
Dzisiaj była taka nie przyjemna sprawa a mianowicie dostałem bana. Słusznie aczkolwiek chciał bym przeprosić i przedstawić wyjaśnienie. Gram w CS-a od jakichś 3-4 lat (rekreacyjnie z przerwami) Nigdy nie używałem czitów i gardzę takimi co na nich grają. Na tym serv gram od jakiegoś miesiąca prawie dzień w dzień jak czas pozwala. Nigdy nie sprawiałem kłopotów nie kłóciłem się i nie obrażałem. Dzisiaj na email dostałem WH i chciałem zobaczyć jak to w ogóle wygląda. Zabiłem jedną osobę przez skrzynkę. Gdy zauważyłem że już wszyscy wiedzą że mam czita wyłączyłem go i dostałem bana nie zdążyłem nic wyjaśnić ale racja ban słuszny. Ale czy nikt nigdy nie spróbował na tym zagrać? Wiem to był błąd za który przepraszam i proszę o danie mi drugiej szansy. W zamian mogę obiecać że usunę to gówno z kompa i już nigdy nie załączę. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
pozdrawiam Kamil

KupsztalJeza
06-01-2011, 22:22
Dałem Ci bana, ponieważ grałeś na wh...
Gdybyśmy dali Tobie drugą szansę byłoby to nie fair wobec innych zbanowanych, bo musielibyśmy dla wszystkich robić wyjątki.
Widzisz, tak to już jest jak się oszukuje, jak chciałeś sprawdzić jak to działa to mogłeś sobie na botach odpalić, a nie psuć zabawy innym.
Jak już wyżej pisałem raczej nie da się już twoich grzechów odkupić, no chyba, że jakieś prace na rzecz forum np: napisanie jakiś 20 ciekawych tematów... Ale niech się ktoś jeszcze wypowie, jak dla mnie Ban zostaje.

K@milek
06-01-2011, 22:32
szanuję tą decyzję :)ale czy ja wiem czy by to było fair? ilu otwarcie przeprosiło przyznało się do błędu? i to było WH a nie np. Aim i zagrałem 2 rundy na tym. Nie chciałem nikogo urazić ani zepsuć mu zabawy. No mogłem odpalić na botach ale grałem na waszym serv i na nim odpaliłem. Prawda jest taka. Czasu nie cofnę.
pozdrawiam

K@milek
07-01-2011, 10:49